Ordering Ark Crystal

Hello ! I just ordered one ark crystal on the web site “lalibrairiedelilou” as I live in France. I attended Nassim’s last conference in Geneva and the promotional code of 2018 is obsolete. Should it have been used in 2018 ? Thank you for your answer, I am eager to receive the crystal anyhow ! Best regards, Pascale

It depends on the coupon.
Is it for https://arkcrystals.com/ ? In this case, you can contact @AndreaARK
If it is for lalibrairiedelilou, you need to contact them directl.

Enjoy your new ARK crystal and don’t hesitate to share your experience with it :smiley:

Thank you Olivier for your answer. My coupon was dating back to the Geneva conference in 2017. I guess it was outdated. Nevertheless, I am wearing the Ark Crystal on a regular basis and can really feel the difference when I wear it : more strength, more clarity, quicker insights and understanding of situations, more grounded and calm inside, increased perceptions while meditating… and so on, everything brighter and available ! Such a kick !

J’en profite pour remercier sincèrement toute l’équipe française épaulée par les vieux de la vieille américains qui se sont donnés à fond afin de rendre l’enseignement de Nassim accessible à tous. Je suis fan totale et j’apprends tellement en écoutant plus spécialement Nassim et Jamie car je suis passionnée d’histoire ancienne et de spiritualité, les maths-physique pas trop mon truc, je fais des efforts !

Ayant suivi mardi soir avec enthousiasme le module 5 en espagnol, en buvant les paroles de Nassim, je vous propose mes services concernant le cours de Jamie sur l’Egypte. Comme je suis bilingue français-anglais, je peux participer à la traduction de ce cours, j’ai déjà fait des transcriptions de l’enseignement de mon Rinpoche tibétain, de l’anglais en français, et j’adore traduire et trouver le mot juste.

Dans l’attente de votre réponse, je reste une aficionada inconditionnelle de la Resonance Foundation. Merci de votre attention, hasta luego Amigos !